بیوگرافی امیر آرتا رشیدی خواننده و فعال اجتماعی، همسر و حواشی

در این مقاله بیوگرافی کامل امیر آرتا یکی از خواننده ها و فعالان اجتماعی را به همراه ناگفته های زندگی وی می خوانیم .

نام و نام خانوادگی امیر آرتا رشیدی
تاریخ تولد 23آذر 1366
محل سکونت تهران
محل تولد تهران
حرفه فعال اجتماعی و خواننده
وضعیت تاهل مجرد

زندگینامه امیر آرتا رشیدی

امیر ارتا رشیدی در 23 آذر 1366 در شهر تهران متولد شد خانواده وی دارای 3 فرزند بود که امیر آرتا فرزند آخر خانواده است. پدرش کارگر و مادرش خانه دار بود خانواده امیر آرتا از نظر مالی ضعیف بود. امیر آرتا از کودکی به هنر علاقمند بود و به همین علت رشته بازیگری را برای تحصیل انتخاب کرد اما به علت ضعف مالی مجبور به ترک تحصیل شد پس از آن به خاطر صدای خوبی که داشت در مجالس های عروسی وتولد به عنوان دیجی و خواننده فعالیت می کرد و از این طریق درآمد داشت وی بعد ها از طریق یکی از دوستانش با مسعود صادقلوو رضا شیری که از تهیه کنندگان و خوانندگان مطرح هستند آشنا شد و همین موضوع باعث شد پا به عرصه خوانندگی بگذارد وی در سال 2018 اولین اهنگ خود به نام بیا برگرد را منتشر نمود او به ساز های سه تار و گیتار مسلط است .

رسیدن به شهرت

جالب است بدانید امیر ارتا از معدود خوانندگانی است که بخاطر صدای خوبی که دارد به شهرت نرسیده است و بخاطر فعالیتش در اینستاگرام بود که به شهرت رسید فیلم های رقص او برای سالمندان تا مدت ها در فضای مجازی بازپخش می شد و همین موضوع باعث شد که بر سر زبان ها بیوفتد .

امیر ارتا فعال اجتماعی

یکی از روش هایی که افراد مشهور برای اینکه بتوانند مقبولیت اجتماعی به دست بیاورند و به عنوان فردی نیکوکار شناخته شوند کمک های مالی به مراکز خیریه و یا پرورشگاه ها و خانه سالمندان است این افراد صرفا به کمک مالی بسنده می کنند و وظیفه خود را انجام شده می بینند امیر آرتا از جمله هنرمندانی است که مردم او را اول یک فعال اجتماعی می بنند بعد یک خواننده او بار ها برای مراکز خیریه کمک های مالی جمع اوری کرده است و افراد ضعبف جامعه کمک کرده است اما کمک های او فقط به کمک مالی ختم نمی شود او بار ها به خانه سالمندان و پرورشگاه ها رفته و با اجرای آهنگ و رقص سعی کرده تا دل این افراد را هم شاد کند .وی همچنین فعالیت های زیادی را برای کمک به کودکان یتیم و کودکان کار انجام داده است و یکی از افراد شناخته شده در این زمینه می باشد .وی در همین اواخر به مکان های دور افتاده کشور سفر کرده تا بتواند به مردم این مناطق نیز کمک کند .

 

درآمد امیر آرتا از کجاست ؟

درآمد امیر آرتا معمولا از حق انتشار اهنگ های او و همچنین تبلیغاتی که در اینستاگرام خود انجام می دهد است او همچنین در خارج کشور چون کشور ترکیه کنسرت برگزار می کند که درآمد خوبی برای این خواننده محسوب می شود .

ازدواج امیر آرتا

امیر آرتا که اکنون بالای 30 سال سن دارد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد .

 

اولین آلبوم امیر آرتا

اولین آلبومی که امیر آرتا منتشر کرد پرده پندار نام داشت که توانست طرفدارن زیادی به دست بیاورد این آلبوم در خرداد سال 1398 منتشر گردید .

رقص امیر آرتا در ترکیه

یکی از ویدیو هایی که از این خواننده بسیار مورد توجه قرار گرفت ویدیو رقص او در میدان تقسیم شهر استانبول ترکیه بود این میدان یکی از معروف ترین میدان های شهر استانبول هست و ایرانیان زیادی از این میدان دیدن می کنند در این ویدیو امیر آرتا و گروهش در حال رقص و نوازندگی در این میدان هستند .

امیر آرتا در خانه سالمندان

یکی از ویدیو هایی که باعث دیده شدن و معروف شدن این خواننده در میان مردم شد و باعث شد هزاران نفر پیج این خواننده را فالو کنند ویدیو رقص او در خانه سالمندان بود در این ویدیو او در حال رقصید برای سالمندان است و بقیه او را با دست زدن همراهی می کنند در اخر این ویدیو او دست یکی از سالمندان را می گیرد و با او می رقصد این ویدیوبازدید میلیونی داشت و باعث شناخته شدن او شد .

امیر آرتا در خانه سالمندان

سوالات متداول

  • آیا امیر آرتا ازدواج کرده است ؟

خیر او اکنون مجرد است

  • کلاه برداری امیر آرتا واقعیت دارد ؟

خیر این فقط یک شایعه برای تخریب چهره این خواننده محبوب است .

  • امیر آرتا متولد چه ماهی است ؟

او متولد 23 آذر 1366 است .

 

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی علی یاسینی خواننده پاپ، رابطه با ملیکا تهامی، بهترین آهنگ ها

بیوگرافی رضا شیری و همسرش ،سایت شرط بندی

بیوگرافی مهراد جم ، پدر بچه دنیا و چرایی برگشت به ایران