بیوگرافی صدف بیوتی بلاگر مشهور، قد و وزن و همسر

صدف بیوتی (Sadaf Beauty) رو میتونیم یکی از موفق ترین اینفلوئنسر ها  و بلاگر های ایرانی قلمداد کنیم که تا حالا توانسته موفقیت های خیلی زیادی رو در بیوتی بلاگری به اسم خودش ثبت کنه. این بلاگر مشهور ایرانی تا به امروز تونسته با برندهای مختلفی همکاری کنه و راز موفقیتش هم دیدگاه های خیلی صادق و منحصر به فردی است که تا امروز نسبت به محصولات آرایشی و سبک های مختلف داشته. امروز همراه با شما عزیزان وب سایت انفجار ۱۲۳ می‌خواهیم نگاهی به زندگی نامه این بلاگر مشهور ایرانی انداخته و دلیل موفقیتش رو با هم بررسی کنیم

نام صدف مسائلی معروف به صدف بیوتی
حرفه و علت شهرت اینفلوئنسر ، بیوتی بلاگر
سن متولد سال ۱۳۶۸
محل تولد تهران
محل زندگی امریکا ، سان فرانسیسکو
قد ۱۷۰ سانتی متر
وزن ۵۸ کیلو
رابطه و ازدواج علی حمیدی
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
یوتیوب دارد
اینستاگرام دارد
توییتر دارد
عمل زیبایی عمل بینی ، بوتاکس ، تزریق ژل لب
خالکوبی ندارد
جوایز دریافتی جایزه بیوتی اینفلوئنسر جشنواره ویبا

تحصیلات صدف بیوتی

صدف مسائلی که خیلی از ما او را به عنوان صدف بیوتی می شناسیم، ۱۴ تیر سال ۱۳۶۸ در تهران به دنیا آمد. او یه خواهر بزرگتر به اسم سارا داره که او هم مثل خودش در بلاگری و فضای مجازی فعالیت های زیادی را انجام میده. بر اساس لایو و مصاحبه هایی که صدف تا الان انجام داده، از دوران کودکی شخصیت شیطونی داشته و همیشه برای ادامه تحصیل، رشته پزشکی و جراحی زیبایی را می خواسته انتخاب کنه. به دلیل اینکه رتبه کنکورش برای پزشکی مناسب نبود، برای ادامه تحصیل رشته شیمی را انتخاب کرد و بعد از فارغ التحصیل شدن از این رشته، برای ادامه شغلش وارد صنعت آرایشگری شد.  به خاطر دید جدیدی که نسبت به آرایشگری داشت، به سرعت مراحل پیشرفت رو سپری کرد و به یکی از بهترین و شناخته شده ترین آرایشگرهای تهران تبدیل شد.

خانواده صدف بیوتی

صدف بیوتی خیلی مایل نیست در مورد خانواده خودش صحبت کنه و کمتر مسائل درون خانوادگی رو به صورت علنی بیان می‌کنه.  با این وجود، صدف خواهر بزرگتری به اسم سارا داره و پدر و مادرش چند وقت پیش همراه با دوتا دختراشون  به آمریکا مهاجرت کردن و اکنون ساکن کالیفرنیا هستند.

سارا مسائلی خواهر صدف بیوتی

سارا مسائلی خواهر بزرگ صدف است که همراه با صدف در بعضی از ویدیو ها شرکت کرده و به گفته خودش اولین مدل صدف برای آموزش آرایشگری هم بوده.  سارا با صدف راهی آمریکا شد و الان هم همراه با خواهرش در کالیفرنیا زندگی می کنند.

سارا مسائلی خواهر صدف بیوتی

عمل زیبایی صدف بیوتی

علیرغم اینکه صدف خیلی در مورد عمل های زیبایی خودش صحبت نمی کند، ولی بسیاری از کارشناسان حوزه زیبایی و افرادی که با عملهای زیبایی آشنا هستند، اظهار می دارند که صدف تا الان عمل زیبایی بینی،  کاشت گونه و لیفت شقیقه انجام داده که همین مسئله باعث شده چهره اش نسبت به گذشته تغییر پیدا کند.

 

زندگی شخصی صدف بیوتی

صدف بیوتی بعد از اینکه برای پیشرفت به کشور آمریکا مهاجرت کرد، با موسیقیدان و مهندس صدا یعنی علی حمیدی آشنا شد و بعد از گذشت چند وقت، این دو زوج در سال ۱۳۹۶ تصمیم گرفتند با هم ازدواج کنند.  بر خلاف باور عمومی، صدف و علی برای برگزاری مراسم عروسی، به ایران برگشتند و بعد از اینکه یک مراسم باشکوه گرفتند، مجدد به آمریکا رهسپار شدند و دیگر به ایران نیامدن.

داستان آشنایی صدف بیوتی با همسرش

علی حمیدی و صدف بیوتی رابطه  فامیلی نداشتند و دختر دایی صدف با خانواده علی دوستان خانوادگی خیلی قدیمی هستن.  در جشن تولد دختر دایی صدف بود که به صورت خیلی اتفاقی این دو با هم آشنا شدن و برای همکاری تجاری با همدیگه  قرارهای کاری میزارن.  این دیدار ها کم کم گسترش پیدا میکنه و باعث ایجاد یک رابطه عاشقی بین این زوج میشه.

نقش علی در موفقیت صدف بیوتی

صدف همیشه اعلام کرده وجود علی باعث شده تا موفقیت امروزش را به دست بیاره. در یکی از لایو هایی که صدف بیوتی انجام داد، خیلی صریح اعلام کرد اولین دستگاه های تصویربرداری و لایت رو علی براش خریداری کرده و با یاد گرفتن ادیت عکس و فیلم گرفتن، به صدف کمک کرده تا مسیر پیشرفت خودش رو هموار تر بکنه.

همسر صدف بیوتی

پیج اینستاگرام صدف بیوتی

صدف موفقیت کاری خودش رو به صورت عمده مدیون اینستاگرام هست که تا به امروز تونسته نزدیک به ۴ میلیون دنبال کننده را در این صفحه داشته باشه. صدف اطلاعات کاری خودش رو در صفحه با  آیدی sadaf beauty diry  قرار میده که یکی از جنجالی ترین اتفاق هایی که افتاد، این بود که دست به تبلیغ برند کیم کارداشیان زد که این مسئله هم شهرت این بیوتی بلاگر ایرانی رو بیشتر از گذشته کرد.

پیج اینستاگرام صدف بیوتی

پیج یوتوب صدف بیوتی

به غیر از فعالیت در اینستاگرام، صدف برای اینکه در آمریکا فعالیت های آرایشگری و بیوتی بلاگری مختلفی را انجام بده، صفحه یوتیوبی ایجاد کرد که از این طریق توانست برای خودش درآمد خیلی  خوبی داشته باشه.  شما میتونید با دنبال کردن صفحه صدف در یوتیوب، آموزش های آرایشگری این شاخ مجازی را مشاهده کرده و همراه باها او به روزترین متد آرایشگری و گریم را یاد بگیرید.

پیج یوتوب صدف بیوتی

افتخارات صدف بیوتی

یکی از عواملی که سبب شد صدف خیلی زود مسیر شهرتش رو طی کنه، همکاری با برند های مشهور خارجی مثل لانکوم بود. او بعد از اینکه متوجه شد همکاری با شرکت‌های خارجی باعث می شه تا وابستگی زیادی نسبت به شوهرش داشته باشه، تصمیم گرفت با هزینه ‌کردن روی مجلات خارجی مثل فوربز (Forbes) و وگ (vogue)برند صدف بیوتی را وارد عرصه بین‌المللی کنه و از این طریق خودش رو به افراد مشهوری مثل کیم کارداشیان و سلنا گومز برسونه.  البته در این کار هم عملکرد خیلی خوبی داشت و  سریعاً به یکی از محبوب ترین ایرانی های حوزه بیوتی بلاگرها تبدیل شد.

حاشیه‌های صدف بیوتی

همه ما به خوبی می‌دانیم که بلاگر ها برای اینکه بتونن شهرت زیادی را در فضای مجازی برای خودشون بدست بیارند، هربار حاشیه های جدیدی را درست می کنند و این مسئله در مورد صدف بیوتی هم حقیقت داره و او برای اینکه از چشم مردم نیافته، معمولاً کارهای جدیدی را انجام میده که یکی از مهم‌ترین اتفاق هایی که افتاد، دریافت جایزه اینفلوئنسر سال ۲۰۲۱ بود که انتقادهای زیادی را نسبت به صدف ایجاد کرد.

ادعای دریافت جایزه اینفلوئنسر در جشنواره کن 2021

سال ۲۰۲۱ و زمانی که مراسم جایزه سینمایی کن برگزار می شد، صدف بیوتی اعلام کرد برای دریافت جایزه اینفلوئنسر سال وارد کن شده و قرار است به او جایزه سال این مراسم اهدا بشه. از نحوه بیان و صحبت هایی که صدف انجام داد، اینطور برداشت شد که این جایزه دقیقاً شبیه به جایزه سینمایی کن هست و یکی از معتبرترین جوایز حوزه فضای مجازی به حساب میاد.  و در آخر مشخص شد WIBA مراسمی است که به صورت پولی برگزار میشه و افراد می توانند با پرداخت پول برای خودشون جایزه مد نظر رو انتخاب کرده و با همکاری چندین نفر این جوایز به آنها اهدا باشه.  این مراسم که در لابی هتل مارتینز برگزار می‌شد، حاشیه‌های زیادی رو برای صدف بیوتی درست کرد و خیلیا به او لقب دروغگوی سال را هم دادن.

 

واکنش‌ها به چالش صدف بیوتی

صدف بیوتی یکی از حاشیه های خیلی زننده ای که تا به امروز درست کرده، چالش دروغگویی و داستان سرایی بود که باعث تحقیر زنان ایرانی شد و خیلی از کسانی که این بلاگر را دنبال می‌کردند، با اعتراض نسبت به این چالش تلاش کردند نشان بدهند که مسائل به وجود آمده در آمریکا، مناسب ایران نیست و بیشتر باعث از بین رفتن جایگاه بانوان ایرانی میشه. در این چالش، صدف از دنبال‌کننده‌های خود خواست تا دروغی را به اعضای خانواده بگن و با فیلمبرداری از عکس العمل خانواده، نشون بدن ایرانی ها نسبت به چه مسائلی حساس هستن.  بعد از چند وقت، صدف خودش موضوع اصلی چالش رو فراموش کرد که همین مسئله باعث ناراحتی خیلی از دنبال کننده های این بیوتی بلاگر شد.

صدف بیوتی در برنامه سینا ولی‌الله

سینا ولی الله که یکی از مشهور ترین مجری های ایرانی در خارج از کشور به شمار میاد، در فصل دوم قسمت سوم تصمیم گرفت از صدف بیوتی دعوت به عمل آورده و همراه باهاش در مورد اتفاق هایی که باعث شد صدف بتونه به این مرحله برسه صحبت بکنه.  سینا که مثل همیشه با خنده و صحبت های جذابش افراد را به سمت خودش می کشه ، در این برنامه هم تلاش کرد تا صحبت های صمیمی با صدف داشته باشه و کمک کنه تا مردم دید بهتری نسبت به صدف بیوتی داشته باشند. این برنامه یکی از محبوبترین صحبتهای سینا بود و در یوتیوب نزدیک به یک میلیون بازدید کننده داشته.

 

صدف بیوتی و اعتراضات سال 1401

یکی از فعالیت های اجتماعی صدف بیوتی حمایت از جنبش های مردمی داخل ایران هست که بعد از فراگیری اعتراضات سال ۱۴۰۱ این مسئله به شدت در پستهای این بلاگر مشهور، نمود پیدا کرد و صدف به صورت گسترده اتفاق های داخل ایران رو  برای افراد خارج از ایران بازتاب می داد که همین مسئله باعث شد فکر منفی بر علیه صدف بیوتی عوض شده و خیلی ها او را فردی مردمی قلمداد کنن.

صدف بیوتی و اعتراضات سال 1401

قد صدف بیوتی

صدف علاقه زیادی به تناسب اندام و ورزش های مختلف داره و به گفته خودش 178 سانتیمتر قد داره و در بهترین شرایط وزنش ۵۸ تا ۶۲ کیلو گرم هست.

دروغ های صدف بیوتی

تا به امروز صدف دروغ های زیادی رو برای مشهور شدن گفته و همین مسئله دیدگاه دوگانه ای نسبت به او در جامعه ایران بوجود آمده. به غیر از حرفهایی که در مورد برنده شدن جایزه کن صدف گفته شده، مسائل دیگری مثل فارغ التحصیلی از دانشگاهی در آمریکا و همکاری با برند های لویی ویتون هم اظهار شده که همین مسئله باعث شده که چند در وقت اخیر محبوبیت صدف به شدت کاهش پیدا کنه.

صدف بیوتی قبل عمل

خیلی از افراد دوست دارند تصویر صدف بیوتی قبل از عمل های زیبایی رو مشاهده کنند که متاسفانه به خاطر محبوب تر شدن و تکذیب عمل زیبایی، صدف تا امروز عکسی از خودش قبل از عمل منتشر نکرده.

 

عکس عروسی صدف بیوتی

همسر صدف بیوتی

 

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی الناز گلرخ ،بیوتی بلاگر و مدل، حواشی و همسر

بیوگرافی ملیکا تهامی و روابطش + عکس

بیوگرافی سما واثق مدل ایرانی ،روابط و ثروت