بیوگرافی نیوشا صارمی مجری، زندگی خصوصی و عکس

نیوشا صارمی (Niusha Saremi) یکی از بهترین و موفق ترین مجریان ایرانی خارج از کشور هست که در چند سال اخیر به خاطر همکاری با شبکه های تلویزیونی مختلف مثل ایران اینترنشنال و بی بی سی، شهرت زیادی پیدا کرده و به گفته خیلیها، محبوب ترین چهره ایران اینترنشنال بعد از سیما ثابت به حساب میاد. نیوشا صارمی فعالیت خودش رو از داخل ایران شروع کرد و بعد از موفقیت در شبکه بین المللی جام جم تونست برای ادامه فعالیت به انگلیس مهاجرت کرده و در این کشور مسیر مجری گری خودش را ادامه بده. امروز با شما انفجاری های عزیز می خواهیم نگاهی به زندگی این مجری مشهور انداخته و از نقطه نظرات مختلف زندگی شخصی او طلاع پیدا کنیم.

 

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری

نیوشا صارمی کیست؟

نیوشا صارمی یکی از موفق ترین مجری های ایرانی می باشد که در سال ۱۳۶۵ در تهران در یک خانواده بختیاری به دنیا اومد.  نیوشا وقتی در حال تحصیل در دانشگاه بود، به خاطر آشنا هایی که در بخش صدا و سیما داشت، تونست در شبکه سلامت و جام جم فعالیت مجری گری خودشو هم شروع کنه. روابط عمومی بالا در کنار تسلط فوق‌العاده نیوشا به فنون مجری گری باعث شد خیلی سریع در این حرفه اوج بگیره و مراحل اولیه برای مهاجرت به ترکیه و بعد از اون انگلستان باز بشه.

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری

نیوشا صارمی و هادی نیلی

شاید شما هم اسم هادی نیلی یکی از مجریان بی بی سی فارسی و صدای آمریکا را شنیده باشید و جالب است بدانید که هادی همسر اول نیوشا بوده و این دو تونستند با همدیگه به انگلستان رفته و هادی برای پیشرفت در زندگی خود،  به آمریکا مهاجرت کرد. رابطه هادی نیلی و نیوشا صارمی در ایران و خارج از کشور خیلی خوب بود، ولی به دلیل اختلاف نظر در مورد حرفه و محل زندگی، تصمیم به جدایی گرفتن.

نیوشا صارمی و هادی نیلی

نیوشا صارمی در شبکه بی بی سی فارسی

دلیل اصلی شهرت نیوشا صارمی به علت همکاری با شبکه بین المللی بی بی سی فارسی بود که باعث شد صارمی از یک مجری بی تجربه به یکی از موفق ترین و کاریزماتیک ترین  مجری های ایرانی تبدیل بشه. اصلی ترین وظیفه نیوشا در بی بی سی گویندگی خبر بود که به خاطر تسلط بالا به ادبیات فارسی، باعث شد تعداد دوستدارانش بیشتر از مجری های دیگه باشه.

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری

نیوشا صارمی در شبکه ایران اینترنشنال

بعد از اینکه نیوشا تصمیم گرفت همکاری با  بی بی سی فارسی را قطع کنه، به تلویزیون رقیب یعنی ایران اینترنشنال رفت و بر آن شد تا ادامه فعالیت حرفه‌ای خودش رو با این شبکه دنبال کنه.  قدرت مالی بالای شبکه اینترنشنال در کنار پیشنهاد داشتن برنامه منحصر به فرد برای خود، باعث شد همکاری نیوشا با بی بی سی قطع شده و صفحه جدیدی در زندگیش باز بشه.

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری

نیوشا صارمی و برنامه تیتر اول

زمانی که نیوشا صارمی به شبکه بین المللی  ایران اینترنشنال ملحق شد، شایعات زیادی در مورد نحوه همکاریش با  این شبکه به گوش می رسید. از عواملی که باعث شد نیوشا از بی‌بی‌سی جدا بشه و به سمت ایران اینترنشنال بره، موقعیت شغلی بود که مدیران این شرکت برای او در نظر گرفته بودند.  در این شبکه نیوشا  میتونست برنامه اصلی برای خود داشته باشه که اون رو تیتر اول نام گذاری کرد.  نیوشا در این برنامه با تحلیل جریان های سیاسی داخلی و بین المللی تلاش می کرد شرایط مختلف تاثیر گذار روی آن را ارزیابی کنه.

نیوشا صارمی و برنامه تیتر اول

نیوشا صارمی و برنامه زیر ذره بین

بعد از موفقیت برنامه اول نیوشا، شبکه ایران اینترنشنال فرصت جدیدی برای او ایجاد کرد تا بتونه یه برنامه فرهنگی سیاسی جدید رو که زندگی و شرایط  مردم داخل کشور را بررسی می‌کرد، راه اندازی کند. نیوشا در این برنامه بر اساس اتفاقاتی که از گذشته تا امروز در داخل کشور می افتاد، تحلیل می کرد و پیش بینی می کرد که چه اتفاقاتی در آینده ممکن است  در ایران بیفته و شرایط به چه صورت رقم میخوره.

توییتر نیوشا صارمی

به غیر از فعالیت در شبکه ایران اینترنشنال، نیوشا در شبکه های اجتماعی مثل توییتر و اینستاگرام هم خیلی فعال است و با در میان گذاشتن شرایط سیاسی کشور، تلاش می کند فرایند آگاه سازی مردم از اتفاقات داخلی را شروع کند. در اتفاقات سیاسی بعد از سال ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ ، نیوشا به صورت خیلی قدرتمندی توییتر خودش رو ادامه داد و تونست در برنامه سیاسی عملکرد خیلی خوبی داشته باشه.

توییتر نیوشا صارمی

اینستاگرام نیوشا صارمی

فعالیت های نیوشا در شبکه های اجتماعی تنها به توییتر ختم نمیشه و شما میتونید ببینید که این فعال سیاسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم فعالیت خیلی زیادی داره و با  منتشر کردن عکس های مختلف، تلاش می کند مانند همه همکارانش شرایط سیاسی اجتماعی داخل کشور رو به اطلاع دنبال کنندگان خودش برسونه.

اینستاگرام نیوشا صارمی

نیوشا صارمی قبل از عمل

بعد از اینکه نیوشا از ایران به انگلستان مهاجرت کرد، تغییرات زیادی را روی چهره خودش اعمال کرد تا بتونه با معیارهای بین‌المللی خبر گویی و مجری گری دنیا وارد صحنه بشه. اصلی ترین عملی که میتونیم تو صورت نیوشا ذکر کنیم، عمل بینی هست که باعث شد تمام بخشهای چهره نیوشا تغییر کند. البته به غیر از تغییر بینی، نیوشا عمل های مثل لیفت شقیقه هم انجام داده.

 

نیوشا صارمی در ایران

نیوشا صارمی در ایران فعالیت مجری گری و گویندگی خود را شروع کرد و بعد از این که موفقیت های زیادی رو در شبکه های جام جم برای خود به دست آورد، به خاطر تسلط زیادی که به زبان فارسی داشت، تصمیم گرفت برای شبکه بین‌المللی بی بی سی فارسی کار کنه و همین دلیل هم باعث شد شهرتش بیشتر از گذشته بشه.

 

پاهای نیوشا صارمی

در چند وقت اخیر در شبکه های اجتماعی، عکس های زیادی از بخشهای مختلف بدن نیوشا صارمی پخش شده که به گفته خیلی از افراد پاهای او  زیباترین بخش اندام نیوشا به حساب میاد. به همین خاطر بود که یه پستی در اینستاگرام نیوشا منتشر شد که تنها پاهایش رو روی چمن نشون میداد.

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری

عکسهای شخصی نیوشا صارمی

در این بخش، چند تا از بهترین عکس های خصوصی نیوشا صارمی را برای شما انتخاب کرده ایم که میتونید نگاهی به زندگی شخصی این مجری کارکشته بندازید.

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری

بیوگرافی نیوشا صارمی مجری بیوگرافی نیوشا صارمی مجری

 

حتما بخوانید:

بیوگرافی پوریا زراعتی مجری، سابقه کاری و حواشی