بیوگرافی خاله ژاله پرسپولیسی ،دختر لخت اینستاگرام

ژاله پرسپولیسی یکی از شاخ های مجازی می باشد که با استفاده از روش های عجیب مانند برهنه شدن و روپایی زدن با بدن لخت و برهنه ، تلاش می کند در اذهان عمومی به شهرت برسد. او که یکی از طرفداران پر و پا قرص تیم پرسپولیس تهران می باشد با همین کارها توانسته طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد. او با وجود سن کمی که دارد موفق شده است تا از طریق تبلیغات برای شرکت های دیگر و محصولات فروشگاه های مختلف منبع درآمد بالایی برای خود کسب کند و از همین راه گذران زندگی داشته باشد. امروز در مورد این شاخ اینستاگرامی پر حاشیه و فوتبالی صحبت خواهیم کرد ، با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی ژاله پرسپولیسی

 

ژاله پرسپولیسی کیست؟

ژاله پرسپولیسی اصالتاً از اهالی شهرهای جنوبی ایران می باشد بارها این مورد را در لایو های خود عنوان کرده است ، علاقه بسیار زیادی به فوتبال دارد و باید بگوییم که از دوران کودکی برعکس هم سن و سالان خود به جای بازی با عروسک به دنبال توپ بازی بوده و علاقه‌اش به توپ و فوتبال را تاکنون ادامه داده است. علاقه فوتبالی ژاله موجب شد تا او با توپ و فوتبال بیشتر آشنا شود و بر اصرارش به یادگیری این ورزش بیافزاید ، تا جایی که موجب شد تمام تاکتیک های فوتبال را یاد بگیرد. ژاله پرسپولیسی همان‌طور که از نامش پیداست از طرفداران سرسخت تیم پرسپولیس و عاشق رنگ قرمز می باشد. بخش جالب بیوگرافی ژاله این می باشد که او تا به امروز با افراد معروفی مانند امیر تتلو خواننده پرحاشیه موسیقی آر اند بی ، لایو اینستاگرامی گذاشته و در واقع از این طریق قصد دارد تا بر تعداد بازدیدکنندگان پیج خود و همچنین فالوورهایش بیافزاید.

 از دیگر کارهایی که موجب شد تا ژاله در فضای مجازی بیشتر دیده شود ، انتشار عکس هایش با بازیکنان تیم پرسپولیس بود که موجب شد خیلی سریع پس از ورودش به دنیای اینستاگرام به شهرت برسد. راه دیده شدن ژاله پس از مهاجرت خانواده اش از ایران به کور کانادا هموار شد و فعالیت کاری خود را بیشتر از قبل آغاز نمود. به دلیل محدودیت هایی که ژاله در ایران با آنها مواجه بود خیلی برای انتشار عکس هایش و فعالیتش در فضای مجازی دستش باز نبود اما این موضوع پس از مهاجرتش حل شد و کم کم تصاویر برهنه خود را در پیجش به اشتراک گذاشت. او با پوشیدن لباس های سکسی و برهنگی توجه کاربران بسیاری را به خود جذب کرده و بع سرعت بر تعداد فالوور هایش افزود و تعداد آنها چندین برابر شد. ژاله عاشق تیم پرسپولیس و لباس این بوده و همیشه با پوشیدن لباس تیم محبوبش به طرفداری از آنها می پردازد. با توجه به اندام توپری که ژاله دارد ، لقب ژاله پف را گرفته است ، هرچند عده ای نیزاو را خاله ژاله ، ژاله پرسپولیسی نیز صدا می کنند و او را با این القاب می شناسند.

بیوگرافی ژاله پرسپولیسی

 

لقب خاله ژاله

به دلیل اینکه این فرد صحنه ها و فیلم های سکسی از خود منتشر می کند ، به او لقب خاله ژاله را داده اند. البته او چندین بار نیز عنوان کرده است که علاقه بسیار زیادی به این لقب دارد و زمانیکه این اسم یا لقب را از سمت طرفداران خود می شنود به وجد می آید. او با پوشیدن لباس های برهنگی و شلوارهای بدن نما به سلطان کلوچه نیز معروف می باشد و از تمام لقب هایی که طرفدارانش به او می دهند استقبال می کند و برایش خوشایند است.

بیوگرافی ژاله پرسپولیسی

 

پیج ژاله پرسپولیسی

اینستاگرام که این روزها به یک اپلیکیشن پرمخاطب تبدیل شده ،  منبع درآمد بسیاری از کاربران فضای مجازی نیز می باشد.  ژاله پرسپولیسی مانند بیوگرافی شاخ های  مجازی فعالیت بسیار زیادی در اینستاگرام دارد و باید بگوییم پس از مهاجرت به کشور کانادا فعالیت خود را به صورت وسیع آغاز نمود. شاخ مجازی فوتبالی هرچند وقت یکبار پیج خود را تغییر می دهد و عده ای این حرکت او را منبع درآمدش از این کار می دانند ، به صورتیکه وقتی تعداد فالوورها بالا رفت پیج را می فروشد و پیج جدیدی راه اندازه و فعالیت در آن را ادامه می دهد. تمام عکس و فیلم هایی که او در پیج خود منتشر می کند ، شامل عکس و کلیپ های شهوانی و با صدایی تحریک کننده می باشد. او با پوشیدن شورت و سوتین و حتی گاها همین مقدار لباس ناچیز را نیز نمی پوشد و از خود کلیپ هایی را در پیجش منتشر می کند که حاوی تصاویر زننده می باشد. ژاله برعکس دیگر شاخ های مجازی به تنهایی در ایستاگرام فعالیت می کند و فعلا که خبری از دوست پسر نیست.

بیوگرافی ژاله پرسپولیسی

 

 

لایو های ژاله پرسپولیسی

ژاله پرسپولیسی یکی از پرحاشیه ترین دختران فضای مجازی می باشد که با برهنه شدن جلوی دوربین و انتشار عکس و کلیپ های سکسی در اینستاگرام به شهرت رسیده است. او با گذاشتن لایوهای مختلف سعی در بالا بردن بینندگان و جذب بیشتر فالوور می باشد و از انجام هر اقدامی دریغ نمی کند. یکی از لایوهای جنجالی او با امیر تتلو خواننده معروف به این صورت بود که امیر تتلو به همراه چند نفر از دوستانش در یک دورهمی نشسته و تصمیم می گیرد ژاله پرسپولیسی را به لایو دعوت و او را بالا می آورد و در ابتدا ژاله کمی هول می کند و می گوید: وای آقای تتلو دارم واقعا با شما صحبت می کنم میخوام گریه کنم ، اصلا باورم نمیشه که در ادامه تتلو از او می خواهد به ترکیه بیایید و ژاله می گوید پروازها بسته است شما به امریکا بیایید ولی امیر تتلو جواب می دهد که من در کشور جهان سوم گیر کردم تو فقط بخواه ما میاریمت. در ادامه تتلو سن ژاله را می پرسد که او می گوید این مسئله شخصی است و پاسخ نمی دهد. یکی دیگر از لایوهای ژاله با پویان مختاری بوده که از او می خواهد که روپایی بزند و بدن خود را نشان دهد. لایوهای ژاله سلطان کلوچه همیشه همراه با حاشیه و جنجال های فراوان بوده و خود او بر این جنجال ها نیز دامن می زند تا تعداد دنبال کنندگانش زیاد شود.

 

لایو تتلو با ژاله پرسپولیسی

بدون شک یکی از جنجالی ترین اتفاقات زندگی ژاله لایو او با تتلو است که در آن او با دست پاچگی به سوالات تتلو صحبت می کند و امیر تتلو از او به منظور دلایل مختلف دعوت می کند تا به ترکیه رفته و در آنجا با او صحبت کند. این لایو که با حاشیه های مختلفی همراه بود سبب شد ژاله به محبوبیت بیشتری برسد و در اذهان عمومی بیشتر از گذشته محبوب شود.

 

بیوگرافی ژاله پرسپولیسی

 

عکس های سکسی ژاله پرسپولیسی

ژاله پف پفی ، ژاله پرسپولیسی یا ژاله کلوچه با انتشار عکس های سکسی و برهنه خود در فضای مجازی توانسته به شهرت برسد و در حال حاضر در کشور امریکا زندگی می کند و با هیچ محدودیتی مواجه نیست و به فعالیت بالایی در فضای مجازی دارد و عکس های بسیاری از خود در پیج اینستاگرامش به اشتراک می گذارد. شما می توانید برای دیدن عکس های او به پیج ایستاگرام او رفته یا در گوگل نام ژاله پرسپولیسی را سرچ کنید.

بیوگرافی ژاله پرسپولیسی

نام ژاله
لقب ژاله پرسپولیسی ، خاله ژاله ، ژاله پف ، سلطان کلوچه
حرفه و علت شهرت شاخ مجازی ، انتشار عکس و فیلم های شهوانی
سن نامشخص
محل زندگی امریکا
قد ۱۶۵
وزن ۷۷
رنگ مو مشکی
رنگ چشم مشکی
اینستاگرام دارد
رابطه و ازدواج نامشخص
فعالیت تبلیغ در اینستاگرام ، خوانندگی
عمل زیبایی دارد
خالکوبی ندارد

ژاله پرسپولیسی تلگرام

بدون شک تلگرام یکی از بهترین فضاها برای افرادی است که تلاش می کنند خود را در میان بینندگان مشهور کنند و ژاله نیز با واقف بودن نسبت به این مسئله تلاش کرد با راه اندازی صفحه های مختلف در این شبکه اجتماعی خود را بیشتر از گذشته در اذهان مردم جای دهد. علاوه بر ژاله افراد سودجوی دیگر نیز تلاش کردند با راه اندازی صفحات مختلف به محبوبیت دست یابند که البته با توفیق آنچنانی روبرو نشدند.

 

کلاب هاوس ژاله پرسپولیسی

بدون شک تمامی ما می دانیم که ژاله برای مشهور شدن دست به هر کاری می زند تحت تاثیر همین مسئله نیز او به راه اندازی اتاقی در کلاب هاوس زد و در آن با انتشار فایل های صوتی دست به تحریک طرفداران خود می زند.

 

ژاله پرسپولیسی اهل کجاست

یکی از مسائلی که در طی چند سال اخیر ذهن طرفداران ژاله را به خود مشغول کرده بحث اصالت ژاله می باشد که هرگز آن را افشا نکرده است. او در چند سالی که در این عرصه فعالیت کرد هیچ وقت صحبت از اصالت خود نکرده و سعی کرده آن را به صورت یک راز نگه دارد.

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی دیانا دادمهر + داستان تغییر جنسیت او

بیوگرافی مینا نامداری و داستان دستگیری او + تصاویر

بیوگرافی پویان مختاری Pooyan Mokhtari از زبان خودش + عکس