پدر بچه نیلی افشار کیست؟ ماجرای دوران حاملگی

نیلی افشار یکی از شاخ های مجازی است که الان بعنوان خواننده مشغول فعالیت می باشد اما رابطه نیلی افشار با پویان مختاری و لایوهای جنجالی این دو نفر باعث محبوبیت و شهرت وی شد. مخاطبین می دانند که نیلی افشار در گذشته ازدواجی داشته که منجر به حاملگی و بچه دار شدن وی نیز شده اما نه در اینستاگرام و هیچ جای دیگری از بچه اش صحبت نکرده است. امروز می خواهیم به ماجرای بچه نیلی بپردازیم.

 

آیا بچه نیلی افشار در بهزیستی است؟

بچه نیلی افشار در بهزیستی

همین اول بگوییم که بچه نیلی افشار معلوم نیست کجاست! اما نکته ای که هست ، این بچه در کنار نیلی زندگی نمی کند و در ایران است و منابعی گفته اند که این بچه در بهزیستی است اما واقعا تاسف بار است که نیلی فرزندش را ول کرده و تنهایی در ترکیه زندگی می کند بدون این که فکر کند بچه ای دارد.

 

نیلی افشار از چه کسی حامله شده است؟

بچه نیلی افشار در بهزیستی

نیلی افشار با نام واقعی نیلوفر صفری زاده چوکامی متولد ۷ اردیبهشت ۱۳۷۳ در کرج است. نیلی ابتدا بعنوان منشی در مطبی در کرج مشغول فعالیت بود تا این که در همان مطب با پویان مختاری که بیوتی منیجر بود آشنا شد و به ترکیه مهاجرت کرده و بعنوان مدل و رقاص و تبلیغ کننده سایت های شرط بندی مشغول فعالیت شد. در دوران قدیم و قبل از آشنایی با پویان مختاری و مدتی که وی منشی بوده است بچه داشته و پدر این بچه معلوم نیست چه کسی بوده است اما گفته می شود در این دوران از همسر اولش جدا شده بوده و با بچه اش زندگی میکرده.

اگرچه در دوران زندگی در ترکیه در یکی از پست های خود در صفحه اینستاگرام گفت که باردار است و به زودی مادر می شود اما معلوم شد که حاشیه ای بیش نبوده است و وی از پویان مختاری حامله نشده بود.

 

بیشتر  بخوانید:

عکس نیلی افشار قبل عمل زیبایی از کودکی تا جوانی