بیوگرافی مسیحا مجیدی دوست دختر جدید تتلو

مسیحا مجیدی masiha majidi در ارتباط با سن خود در هیچ کجا صحبتی نکرده است و تاریخ تولد خود را نیز در هیچ کجا بیان نکرده است و‌ تمامی تاریخ هایی که شما در خبر گزاری های می بینید دروغ هستند.

او تنها ماه تولد خود را بیان کرده است که در ۲۱ مرداد ماه در تهران به دنیا امده است و تا سال ۱۳۹۷ در ایران زندگی‌ می کرد. او در اواخر سال ۱۳۹۷ بود که به ترکیه مهاجرت کرد و‌عاشق تتو کردن می باشد.

مسیحا در حال حاضر دوست دختر تتلو می باشد که بعد از جدایی او ‌از سحر قریشی با تتلو دوست شدند و در کنار هم زندگی می کنند.

 

نام مسیحا مجیدی
حرفه و شهرت شاخ اینستاگرام
محل تولد تهران
محل اقامت ترکیه
قد ۱۶۷سانتی متر
وزن ۶۰ کیلوگرم
خالکوبی دارد
عمل زیبایی دارد
رابطه و ازدواج دوست دختر امیر تتلو
اینستاگرام دارد

بیوگرافی مسیحا مجیدی

 

مسیحا مجیدی masiha majidi اینستاگرام

اینستاگرام یکی از اصلی ترین برنامه های فضای مجازی می باشد که شاخ های مجازی عمده فعالیت های خود را در این برنامه انجام می دهند. مسیحا برای اولین بار خود را به عنوان دوبلر معرفی کرد ، سپس خود را به عنوان تتو آرتیست و میس تتو شناخته شد که در حال حاضر بیش از دویست و سی هزار فالور دارد و آیدی او در اینستاگرام masiha_majidi1 می باشد و پیج کاری او masiha_majidi2 می باشد که خدمات پرسینگ را انجام می دهد.

بیوگرافی مسیحا مجیدی

 

مسیحا مجیدی masiha majidi  و تتلو

پس از کات کردن سحر قریشی با امیر تتلو خبر هایی از دوستی مسیحا و تتلو به گوش رسید که در استوری های خود منتشر کردند که با یکدیگر در ارتباط هستند. مسیحا پس از کات شدن رابطه سحر با تتلو عکس های خود را برای اولین بار با امیر تتلو منتشر کرد و شایعه ای که با او در رابطه بود را تقویت کرد و پس از مدتی با انتشار پستی ، مسیحا در آغوش امیر تتلو بود که در هشتگ ها به صراحت نشان داد این دو با هم یک رابطه عاشقانه را آغاز کرده اند. تتلو نیز در لایو ها و استوری های خود این خبر را به صراحت اعلام کرد که این خبرها با استقبال بی سابقه طرفداران هر دو طرف روبرو شد باعث شد تعداد دنبال کننده های مسیحا در کمتر از چند ساعت چندین برابر شود. پس از این استقبال بود که تمامی پست های مسیحا به رابطه اش با امیر تتلو اختصاص داده شد و حتی هایلایت هایش را نیز به کلی تغییر داد. در حالی که پست های قبلی مسیحا تنها صد تا کامنت داشت پس از این رابطه تعداد کامنت هایش بالای هزار تا کامنت گرفت و تحت تاثیر همین مسئله او تصمیم گرفت کانال یوتیوب خود را نیز راه اندازی کند.

 

حتما بخوانید: امیر تتلو و سحر قریشی جدا شدن؟

 

 

بیوگرافی مسیحا مجیدی و امیر تتلو

مسیحا مجیدی  masiha majidi کیست؟

مسیحا مجیدی  امروزه تیتر خبری تمامی پیج های اینستاگرام می باشد که یکی از پر حاشیه ترین شاخ های مجازی در اینستاگرام به حساب می آید او با ظاهری متفاوت پر از تتو و پرسینگ ابتدا بر سر زبان ها افتاد و حالا پس از کات کردن تتلو با سحر قریشی و دوستی او با تتلو بر سر زبان ها افتاده است.

مسیحا مجیدی را به عنوان دختر شیطان پرست ایرانی فعال در اینستاگرام نیز می شناسند چرا که خود او هم اعتراضی از این بابت که شیطان پرست نیست نکرد و این اخبار را نیز تائید نکرد مبهم می باشد.

 

بیوگرافی مسیحا مجیدی

پیج مسیحا دوست دختر تتلو

مسیحا مجیدی در اینستاگرام دو پیج دارد یکی از پیج های او مختص به خدمات کاری او در ترکیه می باشد که آیدی او masiha_majidi2 می باشد و پیج اصلی او که در آن فعالیت می کند و عکس های خود را به اشتراک می گذارد masiha_majidi1 می باشد.

 

بیوگرافی مسیحا مجیدی

دستگیری مسیحا مجیدی masiha majidi

مسیحا زمانیکه در ایران بود یک بار بازداشت شد که پس از آن تصمیم به مهاجرت گرفت چرا که ، کارهایی که علاقه به انجام انها داشت در ایران جرم بود. نام او برای اولین بار با این حاشیه پخش شد که در یکی از رستوران های تهران دختران بد حجاب را دستگیر کرده اند و مسیحا نیز یکی از آنها بود. زمانی که مسیحا با دوستان خود به بیرون رفته بودند کلانتری منطقه 12 در پی گزارشی نسبت به نامتعارف بودن پوشش چند  دختر جوان بودند که به سمت یک رستوران که گزارش شده بود رفتند و تعدادی از افرادی را که بنا به گزارش پلیس محلی شیطان پرست بودند را دستگیر کردند که مسیحا نیز یکی از آنها بود و دستگیر شد.

 

 آیا مسیحا شیطان پرست است یا مسیحی؟

با توجه به شکل ظاهری مسیحا مجیدی هر کسی او را می بیند سوالاتی در ارتباط با اینکه آیا او مسیحی است یا مسلمان و چرا خود را شبیه به شیطان پرستان کرده است می پرسد. همچنین شایعات زیادی در ارتباط با گرایش دینی مسیحا وجود دارد برخی بر این باور هستند که تتوهای بدن او نشان گر گرایش شیطان پرستی او می باشد ولی برخی نیز بر این باور هستند که او عضو برخی از گروه های ماسونی بوده و به دین مسیحیت گرایش دارد. تا به امروز صحبت های مسیحا نشانگر این است که او بیش از اینکه شیطان پرست باشد آموزه های دین مسیحیت را سرلوحه خود قرار داده و همراه با این دین تفکرات ماسونی را نیز در پیش زمینه خود دارد. علاوه بر آن در برخی از تتو های او از چشم باز بوداییست ها نیز استفاده شده که نشان می دهد او علاقه زیادی به ادیان آسیای شرقی دارد. خود مسیحا نیز صراحتا این شایعات را تکذیب نکرده است و همین باعث شد تا این اخبار بیشتر شوند.

بیوگرافی مسیحا مجیدی

 

عکس های مسیحا مجیدی

مسیحا مجیدی امروزه سر تیتر تمامی پیج های اینستاگرامی می باشد و رابطه او با امیر تتلو نیز باعث دیده شدن او در صفحات مجازی شده است. شما می توانید با یک سرچ ساده عکس های او را هم زمانی که در ایران بود و هم زمانی که مهاجرت کرد را ببینید.

در اینستاگرام نیز فن پیج های زیادی از مسیحا وجود دارد که عکس های او را منتشر می کنند.

پیج اصلی خود مسیحا نیز با آیدی masiha_majidi1 در اینستاگرام می باشد که از خود عکس و فیلم های زیادی منتشر می کند.

 

بیوگرافی مسیحا مجیدی

 

بیوگرافی مسیحا مجیدی

 

بیوگرافی مسیحا مجیدی

 

بیوگرافی مسیحا مجیدی

 

 

بیشتر بخوانید:

امیر تتلو و سحر قریشی در بغل هم

عکس دنیا جهانبخت در استخر ، با تتلو ، مهراد جم ، پویان