بیوگرافی یاسمین کلاهان زیباترین دندان پزشک ایران، سن و قد و همسر

در این مقاله می خواهیم به شرح بیوگرافی یاسمن کلاهان دندان پزشک زیبای ایرانی و یکی از زنان موفق این روز ها بپردازیم یاسمن در ایتالیا به دنیا آمده است و اکنون ساکن کشور ایران است زیبایی و مهمارت این خانم خیلی زود او را به یکی از افراد محبوب در فضای مجازی تبدیل کرد در ادامه به زندگینامه این فرد موفق بیشتر می پردازیم .

نام و نام خانوادگی یاسمن کلاهان
محل تولد میلان ایتالیا
سال تولد 26 آبان 1370
حرفه دندان پزشک اینفلوئنسر و مدل
محل کنونی زندگی مشهد ایران

 

یاسمین کلاهان (Yasamin Kolahan) کیست؟

یاسمین کلاهان دندان پزشک ، مدل اینستاگرامی و یکی از موفق ترین اینفلوئنسر های اینستاگرام در 26 آبان سال 1370 در شهر میلان کشور ایتالیا به دنیا آمد وی دوران کودکی خود رادر این کشور گذراند و بعد از 7 سال به همراه خانواده به ایران بازگشت و در مشهد استان خراسان رضوی ساکن شد خانواده یاسمن همگی افرادی فرهیخته و سواد هستند پدر یاسمین یک معمار بسیار موفق و دارای مدرک دکتری در این زمینه است . مادر وی دارای فوق لیسانس ادبیات است یاسمین فرزند ارشد این خانواده می باشد و یک خواهر کوچکتر به نام مهر آفرین دارد مهر آفرین یک میکاپ آرتیست حرفه ای در مشهد دارد و به واسطه مهارت و تبلیغاتی که یاسمن برای او انجام می دهد سالن نسبتا شلوغی را اداره می کند . یاسمین رابطه بسیار صمیمی با مادر خود دارد و به تازگی تولد مادرش را جشن گرفته است .

تحصیل در هند و دندان پزشکی

یاسمین از کودکی همانند پدر و مادرش از درس خواندن و تحصیل لذت می برد و در دبیرستان یکی از افراد برتر بود وی برای ادامه تحصیل با کمک پدرش به هند رفت ودر هند دندان پزشکی خواند و بعد از اتمام تحصیل به ایران بازگشت او همزمان فعالیت خود را در اینستاگرام به عنوان یک مدل زیبا و اینفلوئنسر جذاب آغاز کرد و بازخورد خوبی از مردم گرفت . یاسمن فعلا در حال تطبیق مدرک خود در راستای راه اندازی یک مطب دندان پزشکی است  فعالیت خود را در فضای مجازی نیز انجام می دهد .

سفر های مختلف

یاسمین عاشق سفر است و مخصوصا به زادگاه خود ایتالیا بسیار علاقه دارد ودائما به این کشور سفر می کند او به تازگی به کشور بژیک نیز سفر کرده و از مناطق دیدنی این کشور و گذراندن وقت در خیابان های این کشور عکس و فیلم های زیادی را منتشر کرده است او همچنین سفری را به فرانسه داشته و از دیزنی لند این کشور دیدن کرده است و ولاگ های زیادی را برای مخاطبان خود در اینستاگرام ضبط کرده است همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی پیج اورا دنبال کنند و به گونه ای با او همسفر باشند .از جمله کشور هایی که یاسمن به آن ها سفر کرده است می توان به کشور های قزاقستان ، بلژیک ، ایتالیا ، فرانسه و هلند اشاره نمود .

اینستاگرام یاسمین کلاهان

همانطور که گفته شد یاسمین در اینستاگرام به عنوان مدل و اینفلوئنسر لایف استایل فعالیت می کند او عکس و فیلم های جذابی را با استایل های متفاوت از خود منتشر می کند و زیبایی های ظاهری خود را به رخ می کشد او در اینستاگرام حدود 500 هزار نفر دنبال کننده دارد و ولاک های زیادی را منتشر می کند سبک لباس پوشیدن و زندگی لاکچری او و همچنین خاکی بودن وی باعث شده تا افراد زیادی محتوا های او را دراینستاگرام دنبال کنند.

اینستاگرام یاسمین کلاهان

درآمد یاسمین کلاهان چقدر است ؟

یاسمن هنوز مطب دندان پزشکی خود را افتتاح نکرده است و از این طریق درآمدی ندارد اما فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و بخاطر دنبال کننده های بالا تبلیغات زیادی دریافت می کند به همین علت به نظر می رسد درآمد بسیار خوبی دارد .

همسر یاسمن کلاهان کیست ؟

یاسمین ازدواج نکرده و مجرد می باشد او علاقه ای به پخش زندگی شخصی خود در اینستاگرام نیست و از روابط وی اطلاعاتی در دست نیست .

 

سوالات متداول

  • پدر یاسمین کلاهان کیست ؟

پدر وی یکی از معماران معروف است که دارای مدرک دکتری در این زمینه است

  • یاسمین قبل از عمل چگونه بود ؟

یاسمین عمل زیبایی زیادی انجام نداده است و فقط بینی خود را جراحی کرده است .

  • یاسمین کلاهان متولد کجاست ؟

او متولد شهرمیلان در کشور ایتالیا می باشد .

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی بیتا دریاباری خیر و کارآفرین ایرانی، حواشی و همسر

بیوگرافی بشرا دستور نژاد مدل و هنرمند ایرانی، حواشی و ماجرای تجاوز