بیوگرافی سوگند حاج حسین ،عکس قبل عمل و رابطه با علی یاسینی

در این ما مقاله قصد داریم تا به شما را با سوگند حاج حسین(sogand hajhosein) را معرفی کنیم و همچنین شما را با بیوگرافی ، منبع درآمد او آشنا کنیم. سوگند حاج حسین یکی از دخترای معروف اینستاگرام و تیک تاکر ایرانی می باشد که درآمد بسیار بالا و خوبی را نیز از طریق فضای مجازی به دست می آورد.

همه این را خوب می دانیم که حرفه اینستاگرامر و یا بلاگری حرفه ای نوین در بین کاربران اینستاگرام است که با تولید محتوا و انتشار آن در صفحه های شخصی خود کاربران را جذب کارهای خود می کنند و تعداد فالوئرهای خود را افزایش می دهند. سوگند حاج حسین نیز با انتشار کیلیپ ها و دابسمش های خود توانست تعداد فالوئرهایش را افزایش دهد. سوگند با قبول و به اشتراک گذاشتن تبلیغات و دریافت کردن هزینه هایی بابت این تبلیغات به کسب درآمد از طریق اینستاگرام رسیده است. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که هر چه تعداد فالوئرها بیشتر باشد درآمد بلاگرها از تبلیغات پیج نیز بیشتر خواهد بود و تعرفه تبلیغات آنها نیز بالاتر می رود.

اصولا کسانی که در صفحات مجازی فعالیت مداوم و حرفه ای دارند درامد بسیار خوبی را دارند و دست مزد های بالایی رو هم دریافت می کنند.  اینستاگرامر نیز یک حرفه جدید است همانند بلاگری که در بین جوانان و نوجوانان طرفدار زیادی دارد. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

سوگند حاج حسین

 

سوگند حاج حسین (sogand hajhosein)

سوگند حاج حسین متولد بیست شهریور سال ۱۳۷۸ از مازندران می باشد. او اصالت مازندرانی دارد و در چالوس به دنیا آمده است. او یکی از تیک تاکر ها و افراد معروف اینستاگرام می باشد که فالپر های زیادی را در اینستاگرام دارد. همچنین سوگند با اینکه در شمال متولد و بزرگ شده است اما اکثر کلیپ هایی که می سازد با اکیپی که دارند در تهران است. سوگند از همین طریق دابسمش ها و ساخت کلیپ درامد بسیار بالایی دارد. او با استفاده از تبلیغاتی که انجام می دهد کسب درامد می کند.

 

اینستاگرام سوگند حاج حسین (sogand hajhosein)

سوگند با داشتن یک میلیون فالور در اینستاگرام فعالیت بسیار خوبی را در صفحه خود دارد. با تولید محتوا ، ریلز ها و استوری هایی که می گذارد نیز از طریق تبلیغاتی که انجام میدهد درآمد ماهیانه ی بالایی دارد. ویو استوری او نیز باعث شد تا تعرفه تبلیغات او نیز افزایش یابد. سوگند حاج حسین همانطور که گفتیم تیک تاکر معروف است که در سطح خود و همینطور در بین کسانی که کار دابسمش انجام می دهند مانند ارسلان کاشی و رکسانا و … از طریق افزایش فالوئر نیز درآمد کسب می کند و در رتبه خوبی قرار دارد و تقریبا در بین جوانان و نو جوانان از محبوبیت خاصی برخوردار است. سوگند اوایل با انتشار عکس های خود سعی داشت تا جذب فالوئر کند اما رفته رفته با روی کار آمدن تیک تاک و موج دابسمش سازان به این فکر افتاد که این راه هم ساده تر است و هم زودتر او را به معروفیت در اینستاگرام می رساند.

اما خب سوگند حاج حسین فقط دابسمش نمی ساخت و از طریق آشنایی با چند تا از شاخ های اینستاگرامی، به آن ها پیوست و از این طریق نیز توانست با ساخت کلیپ خود را یکی از آنان معرفی کند و جایگاه بهتری را نسبت به قبل داشته باشد.

عمل های زیبایی سوگند حاج حسین 

سوگند حاج حسین بینی خود را جراحی کرده است. او همیشه دکتر بینی خود را معرفی می کند و از کار او بسیار راضی می باشد. همچنین سوگند لیفت شقیقه نیز انجام داده است ، ژل لب و زاویه فک نیز از جمله کارهایی است که سوگند انجام داده است. در ارتباط با پرتز سینه او نیز صحبت می کنند که خود چیزی در این باره نگفته است.

سوگند حاج حسین در ترکیه

سوگند حاج حسین در ترکیه

سوگند مدتی از ایران به ترکیه مهاجرت کرد و پس از گذشت چند ماه دوباره به ایران برگشت. او در حال حاضر در ایران است و در تهران فعالیت می کند.

سوگند در ارتباط با برگتش به ایران چیزی نگفت فقط چندین بار در لایو و استوری های خود اعلام کرد که من برای همیشه از ایران نرفته بودم ، قصد اقامت و ماندن نیز نداشتم چرا که طاقت دوری از خانواده ام را ندارم و غربت ، احساس تنهایی ام را دوبرابر کرده بود.

سوگند حاج حسین در نمک آبرود

 

منبع درامد سوگند حاج حسین

منبع درامد سوگند حاج حسین از طریق اینستاگرام و تبلیغاتی است که در صفحه مجازی خود انجام می دهد. او از طریق تبلیغات درامد خوبی را توانسته به دست بیاورد. علاوه بر فعالیت در اینستاگرام او در یوتیوپ خود نیز فعالیت ویژه ای را دارد.

اکیپ سوگند حاج حسین

کلیپ های سوگند حاج حسین

سوگند حاج حسین قبل از معروفیتش خود همیشه به تنهایی ویدیو می گرفت. او همچنین دوست داشت تا به سرعت به کسب درامد بالا برسد‌ و با قبول کردن تبلیغات مختلفی که به او می شد توانست راه خود را باز کند همینطور ، سوگند با ساخت دابسمش های فانتزی از خوانندگان پاپ و رپ روز ایران و دنیا سریعا بر سر زبان ها افتاد. او با قبول کار با دیگر افراد مشهور اینستاگرام نیز شهرتش افزایش یافت و از این طریق نیز در کلیپ های مختلفی که انتشار می داد در بخش هایی دیده شد. فعالیت خود را با ساخت کلیپ های بیشتر کرد ، همچنین اسپانسر هایی که در کلیپ های او بودند نیز پول خوبی را به او میداند.

سوگند حاج حسین با ساختن کلیپ های چند نفره و یا تک نفره با محتویات مختلفی مانند طنز ، یا عشقی و یا دیس لاو  استوری های فان پیج خود در اینستاگرام را پر کرد و طرفداران خاص خود را بیشتر و بیشتر کرد. او با چند کلیپ رقص در زمانی که در ترکیه بود نیز دیده شد و اینکه بعد از برگتش به ایران به دلایلی که فقط خود سوگند می داند، این کار را متوقف کرد و حرفی در ارتباط با این موضوع نزد. همچنین کلیپ های رقص خود را از قفحه اینستاکرام خود نیز پاک کرد ، سوگند فقط در حوزه هایی که از آن نام بردیم مانند اینستاگرام و یوتیوپ و تیک تاک به فعالیت خود ادامه می دهد.

همچنین سوگند حاج حسین در اینستاگرام به آرایش های غلیظ و رنگ مو های خاص خود نیز معروف است که در صنعت مد نیز به فعالیت می پردازد و چند عکس که به عنوان مدل در این عرصه حضور داشته در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشته است. او با قبول کردن تبلیغ اسپانسر های لباس های ورزشی و … پول خوبی به دست میاورد.

 

علت برگشت سوگند از ترکیه

سوگند حاج حسین از برگشت خود از ترکیه به ایران هیچ صحبتی نکرد ، همچنین کلیپ های رقص های خود را نیز پس از برگشتش به ایران از صفحه مجازی خود پاک کرد. او نه در لایوهای اینستاگرامی خود و نه در استوری های خود حرفی در ارتباط با این موضوع نزد ، گفت که این موضوع یک موضوع شخصی می باشد و خوشحال می شود اگر در ارتباط با این موضوع سوالی از او نپرسند.

 

سوگند حاج حسین

سوگند حاجی حسین با استایل دانشجویی

 

بیشتر بخوانید :

بیوگرافی دیانا رحیمی از زبان خودش + عکس