بیوگرافی علی جیدال(Gdaal)، روابط و جدایی از مدگل

علی جیدال Gdaal  یک دهه هفتادی می باشد که خوانندگی را در از سن کم آغاز و تقریبا در اوایل سن ۱۴ سالگی تصمیم گرفت که وارد عرصه هنر شود و مادرش را الگوی خود قرار داده بود.  او مدت کمی را در یک شرکت تبلیغاتی و در رستوران هتلی در کشور فرانسه مشغول به کار بوده و کارهای دانشجویی مختلفی را نیز انجام داده است. مادر او نیز در موسیقی سر رشته زیادی داشته که همین باعث علاقه او به موسیقی شد و اولین آهنگ هایی که از او منتشر شد جزو یکی از آلبوم های او بوده که خودش آن را ضبط کرده است و در سال ۱۳۸۸ به ضبط آن پرداخته است همچنین ، علی جیدال با انتشار آلبوم ققنوس فعالیت رسمی و حرفه‌ ای خود را با آهنگسازی سینا آغاز کرده و در بهار سال ۱۳۹۴ ، زمستان آمد و رفت اولین آلبوم او شد که شامل ۶ آهنگ جدا گانه بوده و دومین آلبوم او با نام هفتاد که شامل ۱۳ آهنگ جدا است در شهریور ۹۵ منتشر شده است.

از کار های دیگر او آلبوم ابرهای نقره ای می باشد که جلد اول آن با هشت آهنگ در شهریور ۹۶ و جلد دوم آن در اسفند ۹۶ با ۸ آهنگ دیگر منتشر شده است و طرفداران بسیاری را دارد.

 

نام علی قنی نژاد
حرفه و علت شهرت خوانندگی رپ
سن 1370
قد ۱۷۹
وزن 72
رابطه و ازدواج مجرد
اینستاگرام دارد
محل زندگی فرانسه
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
عمل زیبایی دارد
تتو دارد

 

علی جیدال Gdaal

 

علی جیدال Gdaal کیست؟

علی قنی نژاد معروف به علی جیدال در بیستم بهمن ماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهران متولد شد و یکی از خوانندگان گروه پایدار می باشد که بسیار پر طرفدار نیز می باشد ، همچنین او یکی از آهنگ های معروف خود را برای خواهر خود خوانده است که نامش شقایق می باشد. آهنگ شقایق یکی از آهنگ های منتشر شده از جیدال می باشد این آهنگ که متنی احساسی دارد را او به خواهرش تقدیم کرده است . نام خواهر علی جیدال شقایق می باشد و این آهنگ احساسی بر گرفته شده از شعر معروف سهراب سپهری می باشد. مادر علی استاد آواز و همچنین نوازنده سه تار و دف بوده است و همین موضوع موجب شد تا علی نیز به موسیقی علاقه مند شود و هنر را وارد زندگی خود کند.

 

 

علی جیدال Gdaal

 

علی جیدال و آتوسا مدگل

در ارتباط با روابط شخصی و خصوصی جیدال و همچنین دوست دختر او باید بگوییم که او سال هاست که با آتوسا مدگل در رابطه می باشد و نزدیک به ۷ سال می باشد که در کنار هم هستند و با وجود سختی های بسیار از هم دور یا جدا نشده اند و با کمک یکدیگر سعی کردند مشکلاتی که بر سر راهشان بوجود می آمد را حل کنند و آن ها در این مدت سختی‌ های بسیار زیادی را تحمل کرده‌ اند که نتیجه تحمل این سختی‌ها این شده است که در حال حاضر در کشور فرانسه و در شهر پاریس در کنار هم زندگی می کنند.

آشنایی و شروع رابطه علی جیدال و آتوسا با یکدیگر به گفته خود آنها بر میگردد به فضای مجازی که در یکی از کلیپ های یوتیوب آن ها اینگونه بود که آتوسا مدگل ۶ سال پیش در تهران یک دورهمی برگزار کرد که در این دورهمی تعداد زیادی از دوستان خود را دعوت می کند و یکی از دوستان مشترک بین او و علی جیدال تصمیم می گیرد که با علی به این مهمانی برود. جیدال در ارتباط با حضورش در دورهمی آتوسا گفت که در پایان مهمانی آتوسا شروع کرد به نواختن گیتار و خوانندگی که این حرکت او بسیار برای من قابل توجه و جذاب بود و به نوعی توانست تا با این حرکتش مرا جذب خودش کرده و به نوعی دل من را برد و باعث شد که در پایان مهمانی با یکدیگر صحبت هایی را داشته باشیم و شماره همدیگر را نیز گرفتیم در حال حاضر جیدال و مدگل از هم جدا شده اند و تنها رفقای صمیمی یکدیگر هستند.

 

 

علی جیدال Gdaalو مدگل

 

علی جیدال Gdaalو مدگل

 

سن علی جیدال Gdaal

علی قنی نژاد معروف به علی جیدال در بیستم بهمن ماه سال ۱۳۷۰ در شهر تهران به دنیا آمده است. در ابتدای معروفیت خود خیلی تمایل به گفتن سن حقیقی خود نداشت و در واقع هر بار از جواب دادن این سوال طفره می رفت ، کم کم به مرور زمان گفت که یک دهه هفتادی می باشد که بعد از آن تولد خود را با ذکر دقیق ماه و سال اعلام کرد.

 

 

علی جیدال Gdaal

 

علی جیدال و مدگل

مدتی بود که در فضای مجازی شایعه شده بود که علی جیدال با آتوسا یا همان مدگل ازدواج کرده است و عکس هایی نیز در فضای مجازی منتشر شده بود که با تیتر شایعه ازدواج آنها دست به دست می چرخید . این شایعات به این صورت بود که بالاخره علی جیدال و مدگل بعد از چند سال رابطه عاشقانه با هم ازدواج کردند ، اما در نوهایت مشخص شد که اینها نه تنها باهم ازدواج نکرده اند بلکه رابطه خود را باهم به پایان رسانده و تنها به عنوان دو دوست در کنار هم هستند . مدگل در واقع از دوستان قدیمی علی جیدال می باشد و در زمینه خوانندگی و ترانه نویسی و آهنگسازی فعالیت می کند در آهنگ قرص از آلبوم زمستون اومد و رفت و همچنین در آلبوم آیته الترپ با علی همکاری کرده است و همچنین از دختران گروه پایدار بود که خود علی او را به عرفان معرفی کرده بود..

 

 

علی جیدال Gdaalو مدگل

 

 

جدایی علی جیدال و مدگل

با وجود اینکه این دو بیش از 7 سال با هم رابطه ای بسیار جذاب داشتند و تمامی فعالیت ها فضای مجازی آن ها با هم مرتبط بود اما رابطه آنها پایان یافت و تنها دوست صمیمی و قدیمی یکدیگر هستند اما بسیاری رابطه آن ها را رابطه ای جدی دانسته اند و آن ها را به عنوان زوج می‌دانند که خودشان اعلام کرده اند که دیگر با هم در رابطه نیستند

 

 

علی جیدال Gdaalو مدگل

 

قد علی جیدال Gdaal

قد علی جیدال ۱۷۹ سانتی متر می باشد و می توان گفت از سنین کودکی جز بچه های قد بلند محسوب  میشیده و در مدرسه نیز همیشه انتهای صف قرار می گرفت. در دبیرستان رشته ریاضی فیزیک خوانده  با وجودی که علاقه زیادی به رشته هنر داشته است . همچنین او دانشجوی انصرافی رشته سینما و تئاتر از دانشگاه فرانسه می باشد.

 

علی جیدال Gdaal

 

اینستاگرام علی جیدال Gdaal

علی جیدال که طرفداران زیادی در فضای مجازی دارد ،  نزدیک به یک میلیون دنبال کننده دارد که باید بگوییم دارای تیک آبی اینستاگرامی نیز می باشد.  صفحه شخصی اینستاگرامی او نیز طرفداران زیادی را دارد و فعالیت های زیادی در آن انجام می دهد و کانال هایی که در آنها فعالیت می کند را نیز به اشتراک می گذارد ، همچنین علی جیدال در تلگرام خود با ایجاد کانالی  سعی کرد تا راهی برای ارتباط خود با طرفدارانش ایجاد کند و با انتشار موزیک ویدیوهای خود فعالیت می کند. در حال حاضر تمام استوری هایی که او در پیج خود می گذارد مربوط به اعتراضات ایران و در حمایت از ایرانیان می باشد. اغلب پست هایی که علی جیدال در اینستاگرام منتشر می کند مربوط به فعالیت های کاری و موزیک های او می باشد و در مورد زمان کنسرت ها و همچنین انتشار موزیک های جدید خود اطلاع رسانی می کند.

 

 

علی جیدال Gdaal

 

عدالت علی جیدال و عرفان

یکی‌ از بهترین آهنگ های علی جیدال آهنگ عدالت او می باشد که با عرفان پایدار همکاری داشته است و‌طرفداران بسیار زیادی را نیز دارد. زمانی که گروه پایدار آمادگی خود را برای دریافت عضو جدید اعلام کرد علی سعی کرد با ارسال یک ایمیل به گروه پایدار و پیوست آلبوم خود ، به این گروه بپیوندد و می خواست خودش را امتحان کند.

اول سامان پارسیا  مدیر گروه پایدار ، آهنگهای او را گوش داده و سپس او را با یکی دیگر از اعضای گروه ، عرفان پایدار ، آشنا می کند.

عرفان بارها اشاره کرده است که علی یکی از رپرهای مورد علاقه اش است و آینده ای بسیار روشن و موفقیت های زیادی را در این راه برای او مشاهده می کند.

 

 

 

آهنگ های علی جیدال Gdaal

علی جیدال با توجه به اینکه در سنین کم وارد عرصه موسیقی شد و با استعدادی  که از سمت مادر خود به ارث برده بود ، در موسیقی بسیار حرفه ای و موفق می باشد و در طول فعالیت هنری حرفه ای خود قبل از پیوستن به گروه پایدار نیز تعداد زیادی آلبوم و تک آهنگ را به صورت فردی منتشر کرده است و همچنین به صورت گروهی با گروه پایدار نیز آهنگ های زیادی را عرضه کرده است. نمونه ای از آن ترانه هایی که با نام بهشت ، بشارت ، دیره ،  دژاگه و ابرهای نقره ای ، هفتاد و یادم تورو فراموش است.در صفحه علی جیدال ، همه ترانه ها و آلبوم ها فعالیت هنری او در آن سال ها را نشان می دهد.

 

 

علی جیدال Gdaal و اعضای پایدار

 

یوتیوب علی جیدال

جیدال علاوه بر فعالیت در اینستاگرام و دیگر صفحات مجازی در یوتیوب نیز فعالیت دارد چرا که امروزه این برنامه طرفداران بسیار زیادی رابه سمت خود. جذب کرده است. یکی دیگر از منبع های درآمدی که امروزه برای افراد معروف و مشهور به وجود آمده است از طریق برنامه یوتیوب می باشد که با فعالیت در آن کسب درآمد می کنند به همین دلیل علی جیدال نیز فعالیت خوبی در این وب سایت دارد و فیلم های جذابی از خود ساخته و منتشر می کند. او که پیش از این با مدگل در رابطه بود ، در ساخت و انتشار ویدئو کلیپ هایش با او همکاری می کرد و باید بگوییم که تعداد بینندگان آنها نیز بسیار بالا بود.

 

 

علی جیدال Gdaal

 

علی جیدال Gdaal

 

 

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بیوگرافی علیرضا جی جی JJ (آهنگساز و رپر معروف) + عکس

بیوگرافی پوریا پوتک،رپر و یوتیوبر، درامد او چقدر است؟