بیوگرافی مندی وکیلی و رابطش با رامین رضاییان و طارمی

 مندی وکیلی متولد سال ۱۳۷۰ می باشد و یک سال از خواهر خود آنا کوچیکتر می باشد، مندی و آنا وکیلی با یکدیگر رابطه بسیار صمیمی دارند ، مندی وکیلی دوستان زیادی دارد و روابط زیادی با دوستان خود برقرار می کند و در کل این مدل ایرانی جزء مدل های خوش رو و دوست دار روابط اجتماعی زیاد است. او یکی از مدل های معروف اینستاگرام می باشد و یکی از افرادی که مندی با او رابطه ی بسیار زیادی دارد می توان به دن بیلزریان اشاره کرد که همین رابطه ی او بود که باعث معروفیت بیشتر این مدل ایرانی شد. دن بلزریان یک قمار باز معروف و شهور است که از سال ۲۰۰۷ تا کنون در زمینه قمار فعالیت دارد و او یک هنر پیشه و سلبریتی اینستاگرام است که به خاطر زندگی مرفه و مجلل اش بسیار معروف شده است.

 

نام مندی وکیلی
حرفه و علت شهرت مدل و بلاگر
سن ۳۲سال
محل زندگی لندن
قد ۱۶۸ سانتی متر
وزن ۷۵ کیلوگرم
رابطه و ازدواج مجرد
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
عمل زیبایی دارد
خالکوبی دارد

 

 

 

بیوگرافی مندی وکیلی Mandi Vakili

 

 

مندی وکیلی Mandi Vakili کیست؟

 مندی وکیلی و خواهرش آنا وکیلی با کمپانی PrimaLash در زمینه تولید مژه‌های مصنوعی طراحی شده توسط خودشان همکاری می‌کند. در مورد گذشته مندی وکیلی و خانواده‌اش اطلاعات زیادی در دسترس نیست و این گونه به نظر می رسد که او دوست ندارد از گذشته خود که در ایران حضور داشته کسی اطلاعاتی داشته باشه و حتی عکسی از زمان حضور او در ایران در اینترنت یافت نشده است ، مندی وکیلی به همراه خواهر و خانواده‌اش ایران را ترک کرد و در حال حاضر در لندن زندگی می کند. رابطه ی مندی و خواهرش رابطه ی بسیار خوبی است و با توجه به این موضوع که حوزه ی کاری آن ها همانند هم است آن ها با هم زمان زیادی را صرف می کنند. مندی وکیلی با وجود استایل مناسب خود در پیج اینستاگرامش عکس های مدلینگ خود را می گذارد و اکثر عکس های او برهنه می باشد.

 

بیوگرافی مندی وکیلی Mandi Vakili

 

مندی وکیلی و طارمی

 هنگامی که ارتباط مندی وکیلی و آنا وکیلی با مهدی طارمی و رامین رضاییان لو رفت ، با استوری مندی در دیسکو دبی بود که مهدی طارمی نیز در همان دیسکو استوری گذاشته بود و ارتباط آنها با این دو خواهر خیلی زود پخش شد. مهدی طارمی با این دو خواهر آنا وکیلی و مندی وکیلی در ارتباط بود که در فضای مجازی نیز پخش شد و ماجرا از این قرار بوده است که مهدی طارمی و رامین رضاییان که در آن موقع در قطر بودند برای چند روز عازم دبی می شوند و در هتلی که از قضا آنا و مندی وکیلی در آن هتل بودند ساکن می شوند. در دیسکو نیز با همدیگر دیده شده بودند و همین حاشیه ها توانست انها را معروف تر بکند.

 

بیوگرافی مندی وکیلی Mandi Vakili

 

سن مندی وکیلی Mandi Vakili

 مندی وکیلی در حال حاضر به همراه خواهرش در لندن زندگی می کنند و ارتباط بسیار نزدیکی را با یکدیگر دارند. مندی وکیلی متولد ۱۳۷۰ می باشد و در ایران متولد شده است ، او در رشته‌ی داروسازی تحصیل کرده و در حوزه‌ی سبک زندگی و مد در اینستاگرام فعالیت می‌کند.

پاهای مندی وکیلی Mandi Vakili

 

 

اینستا مندی وکیلی Mandi Vakili

مندی وکیلی فعالیت بالایی در فضای مجازی خصوصا اینستاگرام دارد و پس از به شهرت رسیدن در فضای مجازی عکس های نیمه برهنه و سکسی بسیاری از خود در صفحه اش منتشر کرده است.  مندی وکیلی نزدیک سیصد هزار فالور دارد و در صفحات مجازی بسیار فعال می باشد. اگر پیج او را در اینستاگرام دنبال کنید متوجه تیک آبی داشتن او نیز می شوید ، او بیشتر عکس های مدلینگ خود را در صفحه اش منتشر می کند و در قسمت بیو پیجش نام لندن و پرچم ایران را می توانید مشاهده کنید.

 

بیوگرافی مندی وکیلی Mandi Vakili

 

مندی وکیلی و رامین رضاییان

شایعات زیادی درباره مندی وکیلی و رامین رضاییان وجود دارد ، در بعضی جاها گفته شده آن ها حتی ازدواج هم کرده اند ولی به گفته خود رامین رضاییان این ها همه شایعه است و فقط به خاطر حضور این دو خواهر در هتلی که رامین رضاییان و مهدی طارمی در دبی گرفته بودند ایجاد شده و بین آن ها هیچ رابطه ای وجود ندارد و حتی فدراسیون فوتبال هم با بررسی های خود آن ها را تبرئه کرد ولی  این موضوع را که این دو فوتبالیست در این مهمانی حضور داشتند را نمی توان کتمان کرد و حاشیه های فراوانی را به همراه داشت به طوری که در سر تیتر تمام رسانه ها این خبر در صدر جدول قرار گرفته بود و تا مدتی همه در مورد اینها صحبت می کردند.

 

 

بیوگرافی مندی وکیلی Mandi Vakili

 

رابطه آنا و مندی وکیلی

 مندی وکیلی و آنا وکیلی با یکدیگر خواهر می باشند و ‌بسیار با هم رابطه نزدیک و صمیمی دارند. در اکثر تفریحات و مسافرت ها در کنار هم هستند و عکس های دو نفره زیادی در کنار هم دارند.

 

بیوگرافی مندی وکیلی Mandi Vakili

آنا وکیلی کیست؟

 آنا وکیلی خواهر بزرگتر مندی وکیلی می باشد او متولد ۱۳۶۹ می باشد و یکی از مدل های معروف اینستاگرامی می باشد که بیش از یک میلیون فالور دارد. عکسهای مندی وکیلی و خواهرش در اینستاگرام و اینترنت به وفور یافت می شود و پیج این دو خواهر طرفداران خاص خود را دارد. مندی وکیلی حدود ۲۴۰ هزار فالور دارد و خواهرش حدودا یک میلیون و دویست فالور دارد.

 

عکس مندی وکیلی Mandi Vakili

 اگر شما در صفحات مجازی فعال باشید عکس های زیادی از این مدل ایرانی دیده اید او در صفحه  شخصی خود عکس های زیادی را منتشر می کند.

 

بیوگرافی مندی وکیلی Mandi Vakili

 

بیوگرافی مندی وکیلی Mandi Vakili

یوتیوب مندی وکیلی

 مندی وکیلی یکی از مدل های معروف می باشد که فعالیت ویژه ای را در یوتیوب نیز به همراه خواهر خود انجام می دهد.

 

بیوگرافی مندی وکیلی Mandi Vakili

 

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی نگار رکنی و رابطش با داوود هزینه

بیوگرافی مسیحا بهمن (شاخ مجازی پر حاشیه) + عکس