بیوگرافی آنا وکیلی، مدل و سلبریتی اینستاگرامی

آنا وکیلی Anna Vakili دختر معروف اینستاگرام و یکی از مدل های جذاب و پر حاشیه ی ایرانی است که به همراه خواهرش حاشیه های فراوانی را دارند و یکی‌از بلاگرهای معروف اینستاگرام به حساب می آیند. مندی وکیلی با خواهر خود برای مهاجرت به قطر برای اولین بار سفر کردند و پس از مدت زمان کوتاهی به انگلستان مهاجرت کردند و آنا در حال حاضر با خواهر خود مندی وکیلی در لندن زندگی می کنند. او تیر ماهی می‌ باشد و در ایران نیز به دنیا آمده است ، متولد سال ۱۳۶۷ می باشد.

 

بیوگرافی آنا وکیلی Anavakili

 

آنا وکیلی Anna Vakili کیست؟

آنا وکیلی یکی از دختران پرحاشیه و مدل معروف اینستاگرام می باشد که با سلبریتی های معروف زیادی نیز در رابطه بوده است. آنا وکیلی به همراه خواهر خود مندی وکیلی در لندن زندگی می کند ، برخلاف ادعای بسیاری از وب سایت های ایرانی آنها سالهاست که از ایران مهاجرت کرده اند.

 

بیوگرافی آنا وکیلی Anavakili

 

آنا وکیلی Anavakili

 

آنا وکیلی و مهدی طارمی

حدود سه سال گذشته ارتباط دو بازیکن معروف فوتبال تیم ملی کشور ایران یعنی مهدی طارمی و رامین رضائیان با دو خواهر مدل ایرانی ساکن انگلستان یعنی آنا وکیلی و مندی وکیلی به تیتر اول اخبار ورزشی و شبکه های اجتماعی تبدیل شد و بازتاب فراوانی در خبرگزاری ها و فضاهای مجازی داشت تا جایی که کار به حراست وزارت ورزش کشیده شد و کمیته ی اخلاق فدراسیون فوتبال ایران وارد این ماجرا شد تا در صورت مشخص شدن صحت این شایعات برخورد قانونی لازم با این دو بازیکن تیم ملی کشور انجام شود.

آنا وکیلی با مهدی طارمی در رابطه بود و خواهرش با بازیکن دیگر تیم ملی یعنی رامین رضاییان در رابطه بودند که خیلی زود رابطه آنها به دلیل عکس های پخش شده به پایان رسید.

 

آنا وکیلی Anna Vakili اکس بند

آنا و مندی وکیلی به عنوان مدل در موزیک ویدیوی آهنگ “دخترِ خوب” از ایکس بند به ایفای نقش پرداخته اند. آهنگ “دختر خوب” که دومین آهنگ گروه اکس بند است، در 13 تير 1399 با لیبل راديو جوان منتشر شد. موزيك ويديوی آن نیز دوشنبه 30 تير 1399 به کارگردانی بابک منصوری از رادیو جوان منتشر شد.

 

آنا وکیلی Anna Vakili  اینستا

 آنا وکیلی در صفحات مجازی بسیار فعال بودهو در اینستاگرام نیز بسیار فعال می باشد. اینستاگرام او بیش از  یک میلیون فالور دارد و بسیار چهره شناخته شده ای دارد.

آنا و خواهرش مندی یک پیج مشترک نیز دارند که با یکدیگر آن را مدیریت می کنند.

 

بیوگرافی آنا وکیلی Anavakili

 

قد آنا وکیلی

قد آنا وکیلی ۱۶۷ سانتی متر می باشد ، او در حرفه مدلینگ بسیار فعال می باشد.

 

آنا وکیلی Anavakili

 

پیج اصلی آنا وکیلی Anna Vakili

 پیج اصلی آنا وکیلی بیش از یک میلیون فالور دارد و بسیار فعال می باشد او پست و استوری های فراوانی را از خود منتشر می کند.

 

بیوگرافی آنا وکیلی Anavakili

 

آنا وکیلی و رامین رضاییان

 مهدی طارمی و رامین رضائیان تصاویری از خودشان در سفر به دبی در صفحات شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند؛ همزمان آنا وکیلی و خواهرش مندی نیز تعدادی لایو و استوری از خودشان منتشر کرده بودند که نشان می داد آنها نیز در همان زمان در دبی هستند.

اگرچه هیچ کدام از آنها تصاویر واضح و مشخصی از با هم بودن خودشان در این سفر به اشتراک نگذاشته بودند اما در یکی از استوری های خواهران وکیلی، عکسی از آنا وکیلی را مشاهده می کنیم که در پشت سر او تصاویری از رامین رضائیان و مهدی طارمی دیده می شود؛ همین مسئله موجب شد تا کاربران اینستاگرام به سرعت این خبر را در شبکه های اجتماعی و رسانه ها پخش کنند.

حاشیه سازی ها و جنجال ها بر سر این ماجرا تا جایی افزایش پیدا کرد که کار به حراست وزارت ورزش و کمیته ی اخلاق فدراسیون فوتبال ایران کشیده شد؛ این کمیته پرونده ای تشکیل داد تا به ابهامات این ماجرا و بررسی تصاویر منتشر شده از استوری آنا وکیلی به همراه این دو بازیکن در شبکه های اجتماعی بپردازد و اعلام کرد که در صورت تایید شدن این شایعات برخورد قانونی با این دو بازیکن انجام خواهد گرفت و از حضور در بازی های تیم ملی فوتبال ایران محروم خواهند شد.

 

عکس آنا و مندی وکیلی

 شما میتوانید عکس های آنا وکیلی را در صفحات مجازی او پیدا کنید با یک سرچ ساده کلی عکس از او مشاهده خواهید کرد.

آنا وکیلی و خواهرش مندی دو تا از اینفلوئنسر های مشهور اینستاگرام می باشند که ساکن لندن هستند و در انگلستان مشغول فعالیت در زمینه مدلینگ می باشند که در ایران نیز به دلیل رخ دادن و ایجاد برخی حواشی بیش از بیش مشهور شدند. زمانی که آنا به همراه خانواده اش مهاجرت کرد فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد و تغییراتی نیز در شکل صورت و اندام خود ایجاد کرد و با عکس هایی که از خود در پیجش منتشر کرد بسیار مشهور شد و همین باعث شد تا برند های مدلینگ به او پیشنهاد همکاری بدهند. آنا وکیلی فعالیت زیادی در زمینه مدلینگ دارند و با برند های معروف زیادی مشغول کار می باشد. او در فضای اینستاگرام و یوتیوب نیز بسیار فعال است به طوری که در پیج اینستاگرام خود بیش از ۱ میلیون ۲۰۰ هزار فالوور دارد.

 

آنا وکیلی Anavakili و مندی وکیلی

 

آنا وکیلی Anavakili و مندی وکیلی

 

مندی وکیلی کیست؟

 مندی وکیلی خواهر آنا وکیلی می باشد که در همه جا با یکدیگر می باشند و خیلی همدیگر را دوست دارند. آنا وکیلی و خواهرش، مندی وکیلی عمل های جراحی زیبایی بسیاری انجام داده اند که از مهم ترین این عمل ها می توان به عمل جراحی بینی و تزریق ژل به لب ها و لیفت گونه اشاره کرد؛ هم چنین این طور به نظر می رسد که این عمل های جراحی فقط مربوط به صورت آنها نیست و بدن این دو خواهر نیز تحت عمل های زیبایی بسیاری قرار گرفته است تا به اندامی زیباتر و جذاب تر دست پیدا کنند.

 

نام آنا وکیلی
محل زندگی لندن
حرفه و علت شهرت بلاگر و مدل ایرانی
سن ۳۰ سال
قد ۱۶۷سانتی متر
وزن ۶۱ کیلو گرم
روابط و ازدواج مجرد
رنگ مو مشکی
رنگ چشم مشکی
عمل زیبایی دارد
خالکوبی دارد

منبع درآمد آنا وکیلی مدل ایرانی از کجاست ؟

آنا وکیلی درآمد اصلی خود را از فعالیت در حوزه ی مدلینگ تامین می کند و خود را در درجه ی اول یک مدل معرفی می کند، این مدل ایرانی درآمد بسیاری از این طریق و هم چنین فروش محصولاتش در سایتی که آدرس آن را در بیو اینستاگرامش قرار داده است به دست می آورد؛ او هم چنین یک کانال یوتیوب با همکاری خواهرش مندی وکیلی نیز دارد و بخشی از درآمدش از طریق بازدید ویدیو هایش در این کانال یوتیوبی تامین می شود.

 

آنا وکیلی Anavakili و مندی وکیلی

 

بیوگرافی آنا وکیلی Anavakili

 

بیوگرافی آنا وکیلی Anavakili

 

بیوگرافی آنا وکیلی Anavakili

 

 

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی مینا نامداری و داستان دستگیری او + تصاویر

بیوگرافی نگار رکنی و رابطش با داوود هزینه

بیوگرافی خاله ژاله پرسپولیسی ،دختر لخت اینستاگرام